Регулятор оприлюднив показники якості надання послуг у сферах електропостачання у 1 – му півріччі 2021 року

Відповідно до статті 20 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та статті 18 Закону України «Про ринок електричної енергії» Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, зокрема, здійснює моніторинг показників якості надання послуг у сферах електропостачання.

Моніторинг показників якості електропостачання здійснюється відповідно до постанов НКРЕКП від 12.06.2018 року № 373, 374 та 375 за 3-ма основними напрямками:

  • надійність (безперервність) електропостачання,
  • комерційна якість надання послуг,
  • якість електричної енергії.

Надійність (безперервність) електропостачання характеризується кількістю, тривалістю та частотою перерв в електропостачанні.

Комерційна якість надання послуг характеризує якість взаємовідносин ОСР, електропостачальника зі споживачем, зокрема надання послуг колцентром (кількість споживачів яких перевищує 100 000), а такожь дотримання встановлених нормативно-правовими актами строків надання послуг та виконання робіт щодо:
1) приєднання до системи розподілу;
2) надання послуг з розподілу електричної енергії;
3) відновлення електропостачання та забезпечення належної якості електричної енергії;
4) питань комерційного обліку;
5) відповідей на звернення та скарги споживачів тощо.

Відповідно до статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», статті 18 Закону України «Про ринок електричної енергії» НКРЕКП затверджує стандарти якості електропостачання та порядок надання компенсацій споживачам за їх недотримання. На сьогодні перелік стандартів та порядок й розміри надання компенсацій споживачам визначені Порядком забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженим постановою НКРЕКП від 12.06.2018 року № 375.

Так, усього встановлено: 22 стандарти для операторів системи розподілу; 17 стандартів для оператора системи передачі; 6 стандартів для електропостачальників.

За результатами опрацювання форм звітності ліцензіатів щодо якості надання послуг НКРЕКП підготувала звіт щодо показників якості надання послуг у сферах електропостачання і централізованого водопостачання та водовідведення у 1-му півріччі 2021 року.

Посилання на джерело інформації Повернутися до новин

21