До уваги споживачів! Що робити у разі недотримання оператором системи розподілу (ОСР) показників якості електричної енергії?

Кодексом систем розподілу, затвердженим постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 310, установлено, що ОСР повинен дотримуватися затверджених Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг показників якості електричної енергії.

Якість електричної енергії характеризується фізичними параметрами поставленої споживачу електричної енергії та їх відповідністю встановленому стандарту.

Параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення».

У випадку недотримання ОСР показників якості електричної енергії, що призвело до зміни напруги або якщо споживач зазнав матеріальних збитків (пошкодження майна), він може звернутися до ОСР із відповідним зверненням.

У таких випадках споживачу корисно знати послідовність своїх дій та їх результати, які зображені нижче на інформаційному слайді:

Знання та дотримання зазначених рекомендацій дозволить уникнути непорозумінь та конфліктів між споживачем та оператором системи розподілу.

Посилання на джерело інформації Повернутися до новин

19